Płatne Rozwijanie Praktyki Invisalign od wewnątrz

Trzy kluczowe zasady rozpoczynania jednego przypadku Invisalign każdego dnia

Pozwól mi zacząć od zadania prostego pytania - skąd biorą się pacjenci Invisalign?

Drogie kampanie marketingowe?

Posty w mediach społecznościowych i wymyślne reklamy na Facebooku generujące leady i lejki sprzedażowe?

Ten plakat, który powiesiłeś na ścianie i te broszury, które położyłeś na ladzie frontowej w nadziei, że pacjenci będą cię o nie pytać?

Jeśli uważasz, że te rzeczy będą wypełniać swój harmonogram z pacjentami w kolejce do konsultacji Invisalign, to mam zamiar rzucić wyzwanie, aby myśleć inaczej.

Chcę, abyś był podekscytowany pomysłem, że wszyscy pacjenci Invisalign, których mógłbyś kiedykolwiek chcieć, są już wewnątrz twojej praktyki.

W małym wiejskim miasteczku o populacji zaledwie 7000 osób, udało mi się osiągnąć i utrzymać status Platinum od 2017 roku.

W tym artykule podzielę się z Tobą 3 Kluczowymi Zasadami, których użyłem, aby rozwinąć moją praktykę Invisalign z INSIDE OUT - bez żadnych wymyślnych kampanii marketingowych lub strategii cenowych rock bottom.

Moja podróż Invisalign rozpoczęła się w 2008 roku, kiedy ukończyłem certyfikację na poziomie 1, co pozwoliło mi na wykonywanie garści przypadków rocznie. Tak było do 2017 roku, kiedy wszystko się zmieniło. W 2017 roku rozpocząłem ponad 100 przypadków - przy czym 46 z tych przypadków rozpocząłem w ostatnich 2 miesiącach roku. I tak - zrobiłem to bez żadnych zewnętrznych drogich kampanii marketingowych i bez rock bottom pricing. W 2018 roku rozpocząłem 167 spraw i pracowałem 151 dni - ponad jedna sprawa na każdy dzień pracy i nigdy nie oglądałem się za siebie. Więc co się zmieniło?

zęby

Zasada nr 1.

Zmiana TWOJEGO MYŚLENIA to pierwszy krok

W pewien weekend pod koniec 2017 roku po serii "szczęśliwych" wydarzeń, w tym uczestniczeniu w meczu małej ligi hokejowej z moim synem i pobraniu przypadkowej książki na mojego Kindle'a, uderzył we mnie piorun inspiracji.

Zainspirował mnie zarówno cytat Zig Ziglarsa (który pojawił się w książce, którą czytałem), jak i to, co osiągnęli inni dentyści, na których patrzyłem i których podziwiałem.

Zostałem zainspirowany do bycia dentystą, który codziennie rozpoczynał jeden przypadek Invisalign.

Nie tylko wiedziałem, że Invisalign clear aligners to fajna część praktyki, ale również wiedziałem, że rozpoczynanie sprawy każdego dnia łatwiej pozwoli mi osiągnąć cele finansowe dla mojej praktyki.

Twój umysł jest potężny i dopóki naprawdę się nie zaangażujesz i nie uwierzysz, że możesz osiągnąć to, co niewyobrażalne - jak codzienne rozpoczynanie leczenia metodą Invisalign - nie osiągniesz tego.

Zmiana Twojego umysłu musi być pierwszym krokiem. To wszystko, co zmieniłem w ciągu trzech dni w ciągu tego jednego weekendu w 2017 roku, a ja rozpocząłem 46 przypadków leczenia Invisalign w ciągu następnych dwóch miesięcy.

Wiedziałem, że mogę być dentystą, który rozpoczął jeden przypadek Invisalign każdego dnia, ponieważ inni to zrobili - a jeśli zostało to zrobione wcześniej, to prawdopodobnie jest to możliwe.

Przeszedłem od myślenia "nie ma mowy, że mogę rozpocząć więcej przypadków Invisalign, po prostu nie ma tyle możliwości" (myślenie niedoboru - do czego dojdziemy za chwilę!) do wiary w siebie i mój zespół, że absolutnie mogę zrobić więcej ... i zrobiliśmy to!

Wiem, co sobie myślisz - "Czy ona mówi poważnie? Wystarczy, że zmienię zdanie i magicznie wszystkie przypadki Invisalign się pojawią?"

Zostań ze mną, bo tak, w ciągu tego weekendu, zrobiłem psychiczne zobowiązanie, ale na początku tygodnia było gdzie guma uderzyła w drogę, że tak powiem, i musiałem umieścić działania do moich myśli. I tu właśnie wkracza zasada numer dwa...

Zasada nr 2

Zaangażuj się w swoją praktykę

Jeśli jesteś coś jak ja byłem, uwielbiałem biegać z powrotem do mojego biura, aby sprawdzić social media, mój telefon, giełda, przeczytać najnowszy artykuł na najnowszej obligacji, lub kto wie, co jeszcze, podczas gdy ja czekałem, aby rozpocząć leczenie dla moich pacjentów. I byłem mistrzem w ukrywaniu się przed moimi higienistkami - Co za przerwa w moim i tak już pracowitym dniu!

Pozwólcie mi tylko wykonywać zabiegi stomatologiczne i nie wyciągajcie mnie poza moją strefę komfortu, a będę szczęśliwa...

Niestety, nie zdawałam sobie sprawy, że postępując w ten sposób tracę ogromne możliwości, a jeśli chciałam rozpocząć jeden przypadek leczenia metodą Invisalign każdego dnia, nie mogłam już sobie pozwolić na bycie niezaangażowaną. Nie mogłam sobie pozwolić na to, aby brać moich pacjentów i ich potrzeby za pewnik. Ale żeby to zrobić, musiałem włożyć trochę wysiłku.

Co mam przez to na myśli?

Odłożyłam telefon i przejrzałam każdą kartę każdego pacjenta, który był dzisiaj w moim gabinecie. Aktywnie szukałem okazji, aby porozmawiać o aparatach Invisalign clear aligners. Z kim mogłam dzisiaj porozmawiać?

Sprawdzanie poczty elektronicznej? Zapomnij o tym. Teraz sprawdziłem wszystkie karty higieny szukając okazji!

Przeglądanie stron internetowych? Już nie. Musiałem zagłębić się we wszystkie wykresy przywracania.

Zmierzam do tego, że okazje nie pojawiają się same - to Ty je tworzysz!

Musisz stać się bardzo świadomy wybitnych stomatologii i możliwości, które są w swoim biurze DZISIAJ!

Założę się, że myślisz: "Moje asystentki i higienistki już przeprowadzają audyt kart i mówią mi o wybitnej stomatologii". I wiesz co? Moje też to robiły!!! Ale znalezienie pacjentów, z którymi można porozmawiać o Invisalign clear aligners jest znacznie inna.

Jest coś do powiedzenia dla Ciebie - lekarz - coraz intensywnie zaangażowany z pacjentami. Czytanie ostatnich notatek, przeglądanie ostatnich zdjęć rentgenowskich lub jeszcze lepiej - ostatnich zdjęć - i przygotowanie się psychicznie do kolejnej rozmowy jest bardzo potężne. Twój zespół również zacznie zauważać zmianę - i zaufaj mi - spodoba im się to!

Skup się na rewizji już zdiagnozowanej stomatologii, a jeśli chcesz rozpocząć więcej przypadków Invisalign, skup się na tym, z kim możesz porozmawiać o Invisalign clear aligners już dziś. Nie lekceważ wartości bycia przygotowanym do tych rozmów. Gotowość daje pewność siebie.

Kiedy byłem przygotowany, kiedy wiedziałem z laserowym naciskiem, z kim rozmawiałem dzisiaj i kiedy mój zespół był przygotowany do mnie, aby mieć te rozmowy, byłbyś zaskoczony, jak często ci pacjenci powiedzieli "TAK"!

Ale prawda jest taka, że musiałam znaleźć te możliwości, ponieważ nie były one po prostu podane mi na srebrnej tacy.

Musiałam włożyć w to pracę i zaangażować się.

Mamy specjalistyczny zestaw umiejętności, które tylko my jako dentyści posiadamy i które my jako dentyści możemy praktykować tylko w pracy! Więc zrobić siano, póki świeci słońce!!! Wyjdź z osobistego biura, wyłączyć telefon, wyłączyć telewizor, zrezygnować z rozmów telefonicznych, przestać zwracać e-maile, i zrezygnować ze sprawdzania Facebook.

Rób to, co tylko ty możesz zrobić: zapewnić stomatologię i zaangażować się z zespołem i swoimi pacjentami! Wszystko inne może poczekać.

Zaangażowanie oznacza również (i tak, mam zamiar to powiedzieć) musisz mieć motywujące, wpływowe, laser koncentruje się i wzmocnienie huddle rano.

Mój pierwszy dzień z powrotem w biurze po tym zmieniającym życie weekendzie pod koniec 2017 roku rozpoczął się od porannego huddle, jakiego nigdy wcześniej nie miałem. A dzień zakończył się czterema początkami sprawy Invisalign i kolejnymi trzema w harmonogramie, aby rozpocząć się później w tym tygodniu.

Aby prowadzić wspaniałe spotkanie, moja sugestia jest dla ciebie jako lekarza, aby być najszczęśliwszą, najbardziej pozytywną i nadmiernie energiczną osobą w swoim zespole. Nadajesz ton temu w porannym spotkaniu! Jeśli przyjdziesz do pracy zmęczony i nieskoncentrowany, twój zespół pójdzie w twoje ślady. I nie, nie wierzę, że można to oddelegować. Jesteś liderem i to Ty musisz przewodzić, szczególnie w czasach zmian i nowych celów. Aby osiągnąć nowe szczyty, musisz być gotów wyjść poza swoją strefę komfortu.

Sugerowałbym, że każdy lekarz musi spotkać się z ich głównym asystentem (s) i głowy harmonogramu rano. Agenda musi być krystalicznie czysty: masz teraz codzienny cel i zamiar rozpocząć jeden przypadek Invisalign codziennie i trzeba ich pomoc, aby osiągnąć ten cel. Z kim masz zamiar porozmawiać dzisiaj o Invisalign clear aligners i jaki jest plan, jeśli powiedzą TAK?

Spraw, aby Twój zespół był szczęśliwy, zmotywuj ich i spraw, aby w Ciebie wierzyli! Zakończyć z wysokimi piąstkami, pięściami bumps lub jakiś inny pozytywny afirmacji dnia, i rozpocząć dzień z dobrą energią i jasne intencje.

Zaufaj mi, nie ma lepszego sposobu na rozpoczęcie dnia niż świętowanie rozpoczęcia sprawy Invisalign od wczoraj!

Więc wyjdź ze swojego osobistego biura, przestań się ukrywać, przejmij odpowiedzialność, ekscytuj się przyszłością i zobacz magię, która z tego wynika.

Teraz możesz myśleć: "Ok, mogę ekscytować się celem i rozpocząć zmianę nastawienia, a ja mogę być bardziej zaangażowany w moją praktykę, ale nadal nie odpowiedziałeś na pytanie, od którego zacząłeś: skąd pochodzą ci pacjenci Invisalign?". To prowadzi mnie do zasady numer trzy.

Zasada #3

Pacjenci Invisalign są już w twoim grafiku! (musisz tylko wiedzieć, jak z nimi rozmawiać)

Aby rozpocząć więcej przypadków Invisalign, musisz uwierzyć, że zdiagnozowanie wady zgryzu jest tak samo ważne jak zdiagnozowanie ubytku. Kropka. Przeczytaj to jeszcze raz, jeśli musisz.

Dopóki jako dentyści nie zrozumiemy, jak rozmawiać z pacjentami o ich wadach zgryzu i korzyściach zdrowotnych płynących z prostych zębów, dopóty nie pozwolimy, aby ogromna szansa wewnątrz naszej praktyki przeszła nam koło nosa. Jeśli jedynym sposobem, w jaki wiesz, jak poruszyć temat wad zgryzu, jest pytanie, czy pacjent kiedykolwiek myślał o wyprostowaniu zębów, usłyszysz wiele "nie". Dlaczego? Ponieważ pacjenci MYŚLĄ, że przezroczyste alignery Invisalign to tylko kosmetyka (a wcale nie są takie MAŁE! I dodatkowo, czyż nie są drogie???). Twoim zadaniem jest pomóc im zrozumieć, że chodzi o wiele więcej niż to.

Proste zęby to coś więcej niż tylko kosmetyka.

Zrozumienie znaczenia, jakie proste zęby odgrywają w poprawie ogólnego stanu zdrowia jamy ustnej pacjenta, było dla mnie i mojego zespołu punktem zwrotnym w grze i tym, co pozwoliło nam przenieść naszą praktykę Invisalign na wyższy poziom.

Ten pacjent, który ma stłoczenia i ubytki? Jest okazja, aby porozmawiać o korzyściach zdrowotnych płynących z prostych zębów.

Ten pacjent z stłoczeniami i chorobami dziąseł? To też jest okazja.

Pacjent z recesją na obróconym kłykciu? Pacjent z zużytymi zębami klasy 2, który potrzebuje nocnej ochrony? Pacjent z stłoczeniami, który potrzebuje implantu? Pacjent, który ma głęboki zgryz, brak nadgryzu i codzienne bóle głowy? Pacjent, który złamał kość policzkową zęba w zgryzie krzyżowym?

Wszyscy ci pacjenci są okazją do rozmowy o korzyściach zdrowotnych płynących z prostych zębów! I to są właśnie pacjenci, których spotykamy na co dzień w naszych gabinetach.

Zęby, które lepiej do siebie pasują, są łatwiejsze do czyszczenia i dłużej zachowują trwałość. Jest to naprawdę tak proste.

Siedemdziesiąt pięć procent dorosłej populacji chodzi z wadami zgryzu, które tylko czekają na naszą diagnozę! Jeśli w ciągu jednego dnia spotkasz się z ośmioma pacjentami z dziedziny higieny, to sześciu z nich ma wady zgryzu. Wystarczy tylko jeden, aby już dziś powiedzieć "tak" aparatom Invisalign clear aligners...

Jeden na sześciu to 16% współczynnik akceptacji przypadku! (Mam nadzieję, że to jest patrząc bardziej wykonalne teraz!)

Jest więcej niż wystarczająco krzywych zębów, aby przejść wokół. Myśl obficie! Myślenie niedoboru jest przekonanie, że istnieje tylko tyle ludzi w swojej praktyce, którzy powiedzą tak do prostowania zębów, lub że będzie jakoś zabraknie pacjentów, aby porozmawiać o korzyściach zdrowotnych prostych zębów. To po prostu nie jest prawda.

Jeśli ortodoncja DTC nauczyła nas czegokolwiek, to tego, że zapotrzebowanie istnieje, a my musimy tylko być bardziej celowi w zrozumieniu tego zapotrzebowania i zrozumieniu, jakie są cele naszych pacjentów. Musimy być bardziej celowi w rozmawianiu z naszymi pacjentami na ten temat i edukowaniu ich na temat korzyści zdrowotnych wynikających z prostych zębów.

Tak więc rozwój Twojej praktyki Invisalign nie musi oznaczać drogich planów marketingowych, aby przyciągnąć nowych pacjentów, lub najniższych cen, aby konkurować z markami alignerów DTC.

Rozwijanie swojej praktyki Invisalign od wewnątrz na zewnątrz po prostu oznacza rozmowy z istniejących pacjentów o korzyściach zdrowotnych prostych zębów.

A naprawdę dobrą wiadomością jest to, że jeśli się celowo o znalezienie możliwości w swojej własnej populacji pacjentów, ci pacjenci już cię znają, już mają związek z tobą i prawdopodobnie najważniejsze, już ci ufają. Ci pacjenci są o wiele bardziej prawdopodobne, aby powiedzieć TAK i czuć się dobrze o ich decyzji.